Followers

Friday, November 04, 2011

saya sedih

firstly thanks to ALLAH..
Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk diri saya.
Dia xnak saya lupa diri dan bermegah diri dengan segala anugerah yang Dia bagi..
saya tahu kesilapan saya.
keburukan diri saya..
ALLAH sayag saya..
sbb tu Dia bagi saya ujian untuk saya.
untuk menyedarkan saya dari segala kesenagan..
Dia nk saya berusaha lagi.. 
Dia nk saya bertawakal 
Dia nk saya berdoa kepadaNya.
kerana ALLAH itu ESA..

ALLAH segala-galanya...
"tiada tuhan yang berhak disembah melainkan ALLAH"

ingat..

ALLAH pemberi segala nikmat
dan Dia boleh tarik nikmat uwh dalam sekelip mata saja...
kun fyakun..

saya akan berusaha sehabis mungkin bernekad dan tidak akn pandang ke belakang agi...
saya BOLEH...
saya xnak kecewakan semua orang lagi...
cukukpla...

saya nak ibu dan ayah saya bahagia dengan apa yang saya buat..
saya nk mereka tersenyum..
saya xnak tengok ibu menangis lagi..
saya sedih sangat

along minta maaf ibu..
along suka melawan cakap ibu..
along mintak maaf ibu
along mintak maaf ayah..along sayang ibu ayah..
along janji..
along akan tebus balik apa yang along dah buat..
 mintak maaf...




along sayang ibu ayah..
along nk tebus balik semua..
doakan along..
JANJI..

No comments:

Post a Comment