Followers

Tuesday, December 06, 2011

tag by didie ela

assalamualaikum..
semua sihat-sihat ea..blog pon sihat ea..xmau sakit-sakit ea..nty da xley nk update blog...o__0..
kte kne tag ngan sowng blogger ney..didie ela....anyway thanks a lot sbb tag kte ea..
ner soalan yang di tag oleh cik didie ela untuk saya...:)

belajar dekat mana??
>uitm pulau pinang...

jurusan apa??
>diploma kejuruteraan mekanikal 

tarikh lahir beserta tahun??
>18 jun 1993

tempat yang nak sangat pergi??
>teringin sgt nk pergi australia..sbb laut die lawa..

siapa yang paling garang mak @ ayah??
>yg paling garang..emm,ibu rasanya..sya ney degil ckit..huhuu

kalau sayang sangat kat seseorang,apa yang saya akan buat??
>saya akan buat orng saya syg uwh bhgia.n happy.ske tgok orng yg saya syg happy slalu.even die xsyg saya pon xpe..bhgia bley orng lain bhgia

kalau on9,korang tengok apa slain facebook,twitter, and blog??
>ske tgok video kat youtube..

pernah xjumpa kwan-kawan dari fb yg kowng knl dari fb??
>xpernah.takut

ad xmnt2 sape kat dalam fb,cte cikit apa yg mrik prhtian kowng??
>xmnt sape pon..

paling suka lagu ape??
>berdua bersatu,ombak rindu,criminal by britney spears ang rain over me by pitbull


terima kasih cik didie ela sbb tag saya..-____-..



2 comments:

  1. sama2 dapat gak kenal dengan kamu... uitm penang~ bagus2.. selamat berkenalan bakal engineer~ kita 1 blogger 1 engineer..haha ayat baru plak =P

    ReplyDelete
  2. comel la ayat tu...0____0..slmat berkenalan gak..:)

    ReplyDelete