Followers

Sunday, January 15, 2012

| Day 7 : Important people |

asslamualaikum and hello blogger


 Day 7 : Important people

  • khairudin mohammed the only hero that i love
  • zuhairah nasoha the great mum in the world
  • muhammad afifi the best people that i find.understand me.can share anything with him.
  • siti nur aisyah my best sis
  • siti nur hakimah the cute girl.face like me
  • iman  hakim the cute boy.along sayang aboy
  • my besties :
      •  fatin nur syazwani : selalu layan karenah aku yang kadang-kadang xbetul.. 
      •  nurul atiqah : kawan sejak sekolah rendah and die da tau perangai aku
      • nur fateha : kawan susah senang.menngis dan gembira bersama
      • ezzaty azwa : kawan yang sama gila dengan aku
      • liyana : kawan yang selau nagi nasihat untuk terus bersemangat
  • nenek saya.siti sayang atuk
  • kawan-kawan dari sekolah rendah sampai sekarang
  • orang yang mengajar saya erti kehidupan.erti sebuah perhubungan.erti sebuah persahabatan


lot of love
siti nur fatimah

No comments:

Post a Comment