Followers

Wednesday, January 25, 2012

prob

assalamualaikum and hello blogger



mesti best kan kalau boleh lepaskan semua masalah macam mana perempuan itu lepaskan burung-burung dalam gambar kan..
.
tadi sebenarnya nak tidur.dah ready nak tarik selimut and teddy bear.tapi entah kenapa tetiba tak boleh nak tutup matamacam ada something yang aku buat tak kena dengan jiwa aku.macam satu penyesalan.
aku tak boleh lah nak macam ini..nati semua benda yang aku buat mesti ada yang tak kena.mesti ada silap.

tolong bagi aku advice and support untuk aku teruskan hidup.bukan tak nak hidupaku just nak orang bagi nasihat kat aku untuk terus bersemangat dalam setiap benda yang aku buat aku tak nak lah hangat-hangat tahi ayam..hmm...

okay lah just nak luahkan apa yang aku rasa.kalau xnak baca ignore je.aku xksah.aku tak ada hak nak pakse korang baca aku punya post ini..


lots of love
                                                                                                                                                    siti nurfatimah

No comments:

Post a Comment