Followers

Friday, January 13, 2012

hati dan perasaan

assalamualaikum and hello blogger..

alhamdulilah aku diberikan bernafas lagi hari ini untuk meneruskan hidup aku sebagai manusia dan hamba Nya...
aku bukannya jahat xnak fikirkan prasaan orang lain.tapi orang lain fikir ke hati dan prasaan aku.
aku bukan nak jadi manusia yang pentingkan diri..
tapi pengalaman hidup mengajar aku untuk terus matang dalam berfikir..
betul la kata orang.jangan fikir perassan orang lain kalau hati sendiri x bahagia..
aku just nak yang terbaik untuk diri aku.
aku nak bahagia macam orang lain juga..
aku suka tengok orang bahagia..
tapi orang lain suka ke x tengok aku bahagia...
terpulang pada diri masing-masing..
ini apa yang aku rasa...
aku dah penat nak fikirkan..
bagilah aku peluang untuk aku mencari kebahagain dalam hidup aku sendiri..
aku nak yang terbaik untuk diri aku..
aku nak bahagia..
tolonglah hati..
kuatkan semangat untuk aku terima kenyataan dan hakikat hidup..
hati,tolong jangan buat aku tersepit dengan perasaan aku sendiri..
aku xberani nak buat pengorbanan..
aku takut..

ya ALLAH..
didiklah dan redha hati aku dengan segala yang telah engkau tetapkan untuk diriku..
bagi aku semangat untuk aku terus hidup..
bagi aku peluang untuk mencari kebahagian aku sendiri...
bagi aku kekuatan untuk aku terima hakikat hidup.
bagi aku kekuatan untuk aku kuat hadapi kenyataan hidup..
aku xkuat untuk buat semua itu..
bagilah aku segala kekuatan supaya ku tidak mudah jatuh..


1 comment:

  1. Ms As follow sini..dont ever give up..k..just be strong..(^_^)

    ReplyDelete